Medical students as feedback assessors in a faculty development program: Implications for the future
Published inMedical Teacher, p. 1-7
Publication date2020
Abstract
Keywords
- Feedback
- Collaborative/peer-to-peer
- Medical education research
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de pédiatrie, gynécologie et obstétrique
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de psychiatrie
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Citation (ISO format)
RICHARD LEPOURIEL, Hélène et al. Medical students as feedback assessors in a faculty development program: Implications for the future. In: Medical Teacher, 2020, p. 1–7. doi: 10.1080/0142159X.2019.1708875
Main files (1)
Article (Published version)
Secondary files (1)
Identifiers
- PID : unige:135705
- DOI : 10.1080/0142159X.2019.1708875
- PMID : 31958383
Additional URL for this publicationhttps://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0142159X.2019.1708875
Journal ISSN0142-159X