Training junior faculty to become clinical teachers: The value of personalized coaching
Published inMedical Teacher, p. 1-10
Publication date2020
Abstract
Keywords
- Graduate medical education
- Clinical competence
- Coaching
- Medical residency
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de pédiatrie, gynécologie et obstétrique
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de psychiatrie
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours
Citation (ISO format)
BAJWA, Nadia Masood et al. Training junior faculty to become clinical teachers: The value of personalized coaching. In: Medical Teacher, 2020, p. 1–10. doi: 10.1080/0142159X.2020.1732316
Main files (1)
Article (Published version)
Secondary files (1)
Identifiers
- PID : unige:135703
- DOI : 10.1080/0142159X.2020.1732316
- PMID : 32130055
Journal ISSN0142-159X