en
Scientific article
Open access
French

Former des enseignant-es dans l'alternance : traces de l'activité professionnelle, voies et variables pédagogiques

Published inPhronesis, vol. 11, no. 1-2, p. 32-56
Publication date2022
First online date2022
Citation (ISO format)
BALSLEV, Kristine et al. Former des enseignant-es dans l’alternance : traces de l’activité professionnelle, voies et variables pédagogiques. In: Phronesis, 2022, vol. 11, n° 1-2, p. 32–56.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:161981
ISSN of the journal0031-8868
123views
206downloads

Technical informations

Creation07/01/2022 9:31:00 AM
First validation07/01/2022 9:31:00 AM
Update time03/27/2023 2:00:54 PM
Status update03/27/2023 1:56:47 PM
Last indexation10/19/2023 6:24:12 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack