Items per page
1 - 14 of 14
Title Published in Access level OA Policy Year Views Downloads
Les apports de l’oculométrie pour évaluer et entrainer les compétences socio-émotionnelles d’enfants et adolescents en situation de polyhandicap
accessLevelPublic
2025 130 111
The development of specific emotion comprehension components in 1285 preschool childrenScientific reports
accessLevelPublic
2025 65 68
Improving social-emotional abilities in children with profound intellectual and multiple disabilities through a person-centred eye-tracking-based training: A pilot studyActa psychologica
accessLevelPublic
2025 25 62
An Eye-Tracking Study on Six Early Social-Emotional Abilities in Children Aged 1 to 3 YearsChildren
accessLevelPublic
2024 65 41
Les apports de I'oculométrie pour évaluer des compétences socio-émotionnelles de personnes en situation de polyhandicapContraste
accessLevelRestricted
2023 46 1
Impact of Innovative Emotion Training in Preschool and Kindergarten Children Aged from 3 to 6 YearsChildren
accessLevelPublic
2023 89 90
Étude des liens entre le « math seff-concept », les émotions anticipées, la mémoire de travail et les habiletés numériques chez les élèves de 4-5 ans dans le canton de Genève | A study on the relationships between "math self-concept", anticipated emotional mathematical learning, working memory and numerical skills in 4-5-year-old students in the canton of GenevaANAE. Approche neuropsychologique des apprentissages chez l'enfant
accessLevelRestricted
2022 52 0
Eye-tracking-based experimental paradigm to assess social-emotional abilities in young individuals with profound intellectual and multiple disabilitiesPloS one
accessLevelPublic
2022 57 55
Quels sont les effets du port du masque sur la reconnaissance des visages et des émotions chez les enfants et les adultes ?ANAE. Approche neuropsychologique des apprentissages chez l'enfant
accessLevelRestricted
2022 47 1
Emotion knowledge, social behaviour and locomotor activity predict the mathematic performance in 706 preschool childrenScientific reports
accessLevelPublic
2021 44 53
A study on visual preference for social stimuli in typical Ecuadorian preschoolers as a contribution to the identification of autism risk factorsScientific reports
accessLevelPublic
2021 46 76
Émotions et apprentissages chez des élèves de 3 à 6 ansAu fil des maths
accessLevelPublic
2021 95 41
Impact of lip-reading on speech perception in French-speaking children at risk for reading failure assessed from age 5 to 7L'Année psychologique
accessLevelRestricted
2021 48 0
Exploration du processus d'évaluation cognitive des événements de vie, des compétences émotionnelles et de la santé mentale d'hommes tout-venant : une contribution à l'établissement de normes longitudinales destinées au suivi de sujets blessés médullaires
accessLevelRestricted
2019 158 15
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack