en
Scientific article
French

Étude des liens entre le « math seff-concept », les émotions anticipées, la mémoire de travail et les habiletés numériques chez les élèves de 4-5 ans dans le canton de Genève | A study on the relationships between "math self-concept", anticipated emotional mathematical learning, working memory and numerical skills in 4-5-year-old students in the canton of Geneva

Publication date2022-10
Citation (ISO format)
LIVERANI, Maria Chiara et al. Étude des liens entre le « math seff-concept », les émotions anticipées, la mémoire de travail et les habiletés numériques chez les élèves de 4-5 ans dans le canton de Genève | A study on the relationships between ‘math self-concept’, anticipated emotional mathematical learning, working memory and numerical skills in 4-5-year-old students in the canton of Geneva. In: ANAE. Approche neuropsychologique des apprentissages chez l’enfant, 2022.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelRestricted
Identifiers
  • PID : unige:176370
ISSN of the journal0999-792X
8views
0downloads

Technical informations

Creation03/06/2024 6:23:50 AM
First validation04/15/2024 9:38:16 AM
Update time04/15/2024 9:38:16 AM
Status update04/15/2024 9:38:16 AM
Last indexation05/06/2024 6:23:06 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack