Formative assessments during COVID-19 pandemic: an observational study on performance and experiences of medical students
Published inMedEdPublish, vol. 13, 7
Publication date2023-08-07
First online date2023-08-07
Abstract
Keywords
- COVID-19
- Assessment
- Distance education
- Medical education
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de pédiatrie, gynécologie et obstétrique
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département d'anesthésiologie, pharmacologie, soins intensifs et urgences
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de médecine
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de réadaptation et gériatrie
- Faculté de médecine / Structure enseignement
Citation (ISO format)
LAVALLARD, Vanessa et al. Formative assessments during COVID-19 pandemic: an observational study on performance and experiences of medical students. In: MedEdPublish, 2023, vol. 13, p. 7. doi: 10.12688/mep.19428.3
Main files (2)
Article (Published version) - [version 3, 14 DEC 2023; peer review: 2 approved, 1 approved with reservations]
Article (Published version) - [version 2, 06 Nov 2023; peer review: 1 approved, 2 approved with reservations]
Identifiers
- PID : unige:174590
- DOI : 10.12688/mep.19428.3
- PMID : 37942501
- PMCID : PMC10628360
Commercial URLhttps://mededpublish.org/articles/13-7/v3
Journal ISSN2312-7996