Understanding the clinical reasoning processes involved in the management of multimorbidity in an ambulatory setting: study protocol of a stimulated recall research
Published inBMC Medical Education, vol. 21, no. 1, 31
Publication date2021
Abstract
Keywords
- Ambulatory setting
- Clinical reasoning
- Multimorbidity
- Primary care
- Qualitative study
- Stimulated recall
- Study protocol
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Funding
- Autre - Foundation of the Swiss Society of General Internal Medicine
Citation (ISO format)
AUDETAT VOIROL, Marie-Claude et al. Understanding the clinical reasoning processes involved in the management of multimorbidity in an ambulatory setting: study protocol of a stimulated recall research. In: BMC Medical Education, 2021, vol. 21, n° 1, p. 31. doi: 10.1186/s12909-020-02459-w
Main files (1)
Article (Published version)
Secondary files (1)
Identifiers
- PID : unige:149065
- DOI : 10.1186/s12909-020-02459-w
- PMID : 33413342
ISSN of the journal1472-6920