en
Scientific article
Open access
French

Progression des connaissances lexicales et sublexicales à 5 ans et leur émergence en situation de classe

Published inLettrure, no. 2, p. 66-87
Publication date2012
Citation (ISO format)
MARTINET, Catherine, SAADA-ROBERT, Madeleine, TOMINSKA CONTE, Edyta. Progression des connaissances lexicales et sublexicales à 5 ans et leur émergence en situation de classe. In: Lettrure, 2012, n° 2, p. 66–87.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:55155
400views
249downloads

Technical informations

Creation03/19/2015 12:35:00 PM
First validation03/19/2015 12:35:00 PM
Update time03/14/2023 11:07:36 PM
Status update03/14/2023 11:07:35 PM
Last indexation01/16/2024 5:36:36 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack