Scientific article
OA Policy
French

Progression des connaissances lexicales et sublexicales à 5 ans et leur émergence en situation de classe

Published inLettrure, no. 2, p. 66-87
Publication date2012
Citation (ISO format)
MARTINET, Catherine, SAADA-ROBERT, Madeleine, TOMINSKA CONTE, Edyta. Progression des connaissances lexicales et sublexicales à 5 ans et leur émergence en situation de classe. In: Lettrure, 2012, n° 2, p. 66–87.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:55155
Additional URL for this publicationhttp://www.ablf.be/lettrure/lettrure-2
457views
320downloads

Technical informations

Creation19/03/2015 12:35:00
First validation19/03/2015 12:35:00
Update time14/03/2023 23:07:36
Status update14/03/2023 23:07:35
Last indexation30/10/2024 23:46:42
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack