UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:18475  next document
add to browser collection
Title

L'apprentissage en situation scolaire : un processus multidimensionnel

Authors
Published in Crahay, M. & Dutrévis, M. Psychologie des apprentissages scolaires. Bruxelles: De Boeck. 2010, p. 11-46
Identifiers
ISBN: 978-2-8041-3685-7
Full text
Book chapter (3.7 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Développement, apprentissage et intervention en situation scolaire (DAISS)
Citation
(ISO format)
CRAHAY, Marcel, DUTREVIS, Marion, MARCOUX, Gery. L'apprentissage en situation scolaire : un processus multidimensionnel. In: Crahay, M. & Dutrévis, M. (Ed.). Psychologie des apprentissages scolaires. Bruxelles : De Boeck, 2010. p. 11-46. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:18475

280 hits

12 downloads

Update

Deposited on : 2012-02-21

Export document
Format :
Citation style :