en
Book chapter
French

L'apprentissage en situation scolaire : un processus multidimensionnel

Published inPsychologie des apprentissages scolaires, Editors Crahay, M. & Dutrévis, M., p. 11-46
PublisherBruxelles : De Boeck
Publication date2010
Citation (ISO format)
CRAHAY, Marcel, DUTREVIS, Marion, MARCOUX, Gery. L’apprentissage en situation scolaire : un processus multidimensionnel. In: Psychologie des apprentissages scolaires. Bruxelles : De Boeck, 2010. p. 11–46.
Main files (1)
Book chapter
accessLevelRestricted
Identifiers
  • PID : unige:18475
ISBN978-2-8041-3685-7
1195views
47downloads

Technical informations

Creation02/21/2012 2:59:00 PM
First validation02/21/2012 2:59:00 PM
Update time03/14/2023 5:08:42 PM
Status update03/14/2023 5:08:42 PM
Last indexation02/12/2024 7:47:17 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack