UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:17571  next document
add to browser collection
Title

Une approche discursive de la reconnaissance en situation d’évaluation de stages

Authors
Published in Jorro, A. & De Ketele, J.-M. La professionnalité émergente : quelle reconnaissance ?. Bruxelles: De Boeck. 2011, p. 147-167
Collection Perspectives en éducation & formation
Identifiers
ISBN: 978-2-8041-6552-9
Full text
Book chapter (1.6 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Théories, actions, langages et savoirs en formation à l'enseignement (TALES)
Citation
(ISO format)
VANHULLE, Sabine, BALSLEV, Kristine, TOMINSKA CONTE, Edyta. Une approche discursive de la reconnaissance en situation d’évaluation de stages. In: Jorro, A. & De Ketele, J.-M. (Ed.). La professionnalité émergente : quelle reconnaissance ?. Bruxelles : De Boeck, 2011. p. 147-167. (Perspectives en éducation & formation) https://archive-ouverte.unige.ch/unige:17571

224 hits

3 downloads

Update

Deposited on : 2011-11-28

Export document
Format :
Citation style :