en
Proceedings chapter
Open access
French

Enseignement de l'oral aux élèves allophones entre le système didactique principal et auxiliaire : obstacles et régulations

Published inISD 2021, p. 133-134
Presented at Donostia - San Sebastian
PublisherDonostia- San Sebastián
Publication date2021-07-07
First online date2021-07-07
Citation (ISO format)
DOLZ-MESTRE, Joaquim et al., (eds.). Enseignement de l’oral aux élèves allophones entre le système didactique principal et auxiliaire : obstacles et régulations. In: ISD 2021. Donostia - San Sebastian. Donostia- San Sebastián : [s.n.], 2021. p. 133–134.
Main files (1)
Proceedings chapter (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:158381
157views
59downloads

Technical informations

Creation01/19/2022 1:56:00 PM
First validation01/19/2022 1:56:00 PM
Update time03/16/2023 2:30:16 AM
Status update03/16/2023 2:30:16 AM
Last indexation05/06/2024 8:57:31 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack