Are role perceptions of residents and nurses translated into action?
Published inBMC Medical Education, vol. 17, no. 1, 138
Publication date2017
Abstract
Keywords
- Interprofessional collaboration
- Interprofessional education
- Professional identity
- Role perception
- Role clarity
- Mixed methods
Affiliation entities
- Centres et instituts / Centre interfacultaire de gérontologie et d'études des vulnérabilités
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de médecine
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département d'anesthésiologie, pharmacologie, soins intensifs et urgences
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires
Citation (ISO format)
BOCHATAY, Naike et al. Are role perceptions of residents and nurses translated into action? In: BMC Medical Education, 2017, vol. 17, n° 1, p. 138. doi: 10.1186/s12909-017-0976-2
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
- PID : unige:97556
- DOI : 10.1186/s12909-017-0976-2
- PMID : 28821252
Journal ISSN1472-6920