Scientific article
OA Policy
French

Enseigner l'oral en classes hétérogènes: quelle ingénierie didactique?

Published inLes Dossiers des sciences de l'éducation, no. 36, p. 109-130
Publication date2016
Citation (ISO format)
GAGNON, Roxane, DOLZ-MESTRE, Joaquim. Enseigner l’oral en classes hétérogènes: quelle ingénierie didactique? In: Les Dossiers des sciences de l’éducation, 2016, n° 36, p. 109–130.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:90997
Journal ISSN1296-2104
839views
1128downloads

Technical informations

Creation19/12/2016 16:46:00
First validation19/12/2016 16:46:00
Update time15/03/2023 01:17:10
Status update15/03/2023 01:17:09
Last indexation31/10/2024 05:52:35
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack