en
Scientific article
Open access
French

Enseigner l'oral en classes hétérogènes: quelle ingénierie didactique?

Published inLes Dossiers des sciences de l'éducation, no. 36, p. 109-130
Publication date2016
Citation (ISO format)
GAGNON, Roxane, DOLZ-MESTRE, Joaquim. Enseigner l’oral en classes hétérogènes: quelle ingénierie didactique? In: Les Dossiers des sciences de l’éducation, 2016, n° 36, p. 109–130.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:90997
ISSN of the journal1296-2104
773views
818downloads

Technical informations

Creation12/19/2016 4:46:00 PM
First validation12/19/2016 4:46:00 PM
Update time03/15/2023 1:17:10 AM
Status update03/15/2023 1:17:09 AM
Last indexation01/16/2024 10:59:50 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack