en
Scientific article
Open access
German

Vergleichende Didaktik: Geschichte, Instrumente und Heraufsforderungen aus einer frankophonen Perspektive

Published inPädagogische Rundschau, vol. 66, no. 6, p. 751-771
Publication date2012
Citation (ISO format)
LIGOZAT, Florence, LEUTENEGGER, Francia. Vergleichende Didaktik: Geschichte, Instrumente und Heraufsforderungen aus einer frankophonen Perspektive. In: Pädagogische Rundschau, 2012, vol. 66, n° 6, p. 751–771.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:44565
417views
8downloads

Technical informations

Creation01/05/2015 4:37:00 PM
First validation01/05/2015 4:37:00 PM
Update time03/14/2023 10:35:21 PM
Status update03/14/2023 10:35:21 PM
Last indexation05/02/2024 3:54:22 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack