UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:18447  next document
add to browser collection
Title

De l'émergence du savoir calculer à la résolution des problèmes arithmétiques verbaux

Authors
Fayol, Michel
Published in Crahay, M. & Dutrévis, M. Psychologie des apprentissages scolaires. Bruxelles: De Boeck. 2010, p. 137-166
Identifiers
ISBN: 978-2-8041-3685-7
Full text
Book chapter (4.3 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Psychologie du développement cognitif (DeCoPsy)
Citation
(ISO format)
THEVENOT, Catherine, BARROUILLET, Pierre Noël, FAYOL, Michel. De l'émergence du savoir calculer à la résolution des problèmes arithmétiques verbaux. In: Crahay, M. & Dutrévis, M. (Ed.). Psychologie des apprentissages scolaires. Bruxelles : De Boeck, 2010. p. 137-166. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:18447

269 hits

12 downloads

Update

Deposited on : 2012-02-20

Export document
Format :
Citation style :