Scientific article
OA Policy
French

Introduction : Dévolution, involution, révolution : trois concepts pour penser une éducation engagée ?

Published inRaisons éducatives, vol. 28, no. 1, p. 5-19
Publication date2024-09-23
First online date2024-09-23
Citation (ISO format)
BUTTIER, Jean-Charles, COLLET, Isabelle. Introduction : Dévolution, involution, révolution : trois concepts pour penser une éducation engagée ? In: Raisons éducatives, 2024, vol. 28, n° 1, p. 5–19. doi: 10.3917/raised.028.0005
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
Journal ISSN1375-4459
64views
65downloads

Technical informations

Creation23/09/2024 11:37:40
First validation26/09/2024 14:35:27
Update time26/09/2024 14:35:27
Status update26/09/2024 14:35:27
Last indexation01/11/2024 11:11:13
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack