Interventions for undergraduate and postgraduate medical learners with academic difficulties: A BEME systematic review update: BEME Guide No. 85
Published inMedical teacher, p. 1-19
First online date2024-04-08
Abstract
Keywords
- Academic performance
- Clinical competence
- Education
- Graduate
- Medical
- Remediation
- Undergraduate
Affiliation
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de médecine
Citation (ISO format)
MONTREUIL, Julie et al. Interventions for undergraduate and postgraduate medical learners with academic difficulties: A BEME systematic review update: BEME Guide No. 85. In: Medical teacher, 2024, p. 1–19. doi: 10.1080/0142159X.2024.2331041
Main files (1)
Article (Published version)
Secondary files (2)
Identifiers
- PID : unige:178477
- DOI : 10.1080/0142159X.2024.2331041
- PMID : 38589011
ISSN of the journal0142-159X