What Feedback Content Do Clinical Teachers Address During OSTEs?
Published inAdvances in medical education and practice, vol. 14, p. 1357-1367
Publication date2023-12-07
First online date2023-12-07
Abstract
Keywords
- OSTEs
- Chief residents
- Clinical teacher
- Feedback content
- Fellow
- Simulation
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de pédiatrie, gynécologie et obstétrique
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de psychiatrie
Citation (ISO format)
LÜCHINGER, Robin et al. What Feedback Content Do Clinical Teachers Address During OSTEs? In: Advances in medical education and practice, 2023, vol. 14, p. 1357–1367. doi: 10.2147/AMEP.S423586
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
- PID : unige:176158
- DOI : 10.2147/AMEP.S423586
- PMID : 38089456
- PMCID : PMC10712331
Journal ISSN1179-7258