en
Scientific article
Open access
French

Réaffirmer les raisons d’être de l’histoire à l’école dans un monde troublé et complexe

Published inDidattica della storia, vol. 5, p. 1-21
Publication date2023-12-27
First online date2023-12-27
Citation (ISO format)
HEIMBERG, Charles, MEBOMA NTOUALA, Arnold Sosthene. Réaffirmer les raisons d’être de l’histoire à l’école dans un monde troublé et complexe. In: Didattica della storia, 2023, vol. 5, p. 1–21.
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
  • PID : unige:174154
ISSN of the journal2704-8217
57views
17downloads

Technical informations

Creation01/09/2024 5:32:24 PM
First validation01/12/2024 9:11:37 AM
Update time01/12/2024 9:11:37 AM
Status update01/12/2024 9:11:37 AM
Last indexation02/01/2024 11:17:16 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack