en
Scientific article
Open access
French

Les enseignant·e·s primaires et leurs spécialisations. Entre division des compétences et renforcement des formations

Published inSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, vol. 44, no. 1, p. 1-10
Publication date2022-04-29
First online date2022-04-29
Citation (ISO format)
MILI, Isabelle, MAULINI, Olivier. Les enseignant·e·s primaires et leurs spécialisations. Entre division des compétences et renforcement des formations. In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 2022, vol. 44, n° 1, p. 1–10. doi: 10.24452/sjer.44.1.1
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
ISSN of the journal1424-3946
86views
70downloads

Technical informations

Creation11/18/2022 5:23:00 PM
First validation11/18/2022 5:23:00 PM
Update time03/16/2023 9:03:28 AM
Status update03/16/2023 9:03:27 AM
Last indexation05/06/2024 2:37:45 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack