UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:14445  next document
add to browser collection
Title

Apprentissages cognitifs

Authors
Published in Rondal, J.A. & Comblain, A. Manuel de psychologie des handicaps: sémiologie et principes de remédiation. Sprimont: Mardaga. 2001, p. 49-80
Abstract Le chapitre traite les apprentissages cognitifs chez des personnes présentant une déficience intellectuelle
Keywords Déficience intellectuelleApprentissageCognition
Identifiers
ISBN: 978-2-87009-754-0
Full text
Book chapter (7.2 MB) - public document Free access
Structures
Research group MEtacognition, Dynamic Assessment, Socio-adaptative competences and Inclusion (MEDASI)
Citation
(ISO format)
BÜCHEL, Fredi, HESSELS-SCHLATTER, Christine. Apprentissages cognitifs. In: Rondal, J.A. & Comblain, A. (Ed.). Manuel de psychologie des handicaps: sémiologie et principes de remédiation. Sprimont : Mardaga, 2001. p. 49-80. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:14445

185 hits

391 downloads

Update

Deposited on : 2011-02-15

Export document
Format :
Citation style :