UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:14439  next document
add to browser collection
Title

Vers une évaluation adéquate et une intervention cognitive ciblée auprès des élèves à besoins éducatifs particuliers

Authors
Published in Hessels, M.G.P. & Hessels-Schlatter, C. Evaluation et intervention auprès d'élèves en difficultés. Bern: Peter Lang. 2010, p. 1-4
Abstract Le chapitre donne une introduction à la problématique de l'évaluation et intervention auprès d'élèves en difficultés.
Keywords EvaluationInterventionDifficultés d'apprentissageDéficience intellectuelle
Identifiers
ISBN: 978-3-03911-747-5
Full text
Book chapter (59 Kb) - private document Private access
Structures
Research group MEtacognition, Dynamic Assessment, Socio-adaptative competences and Inclusion (MEDASI)
Citation
(ISO format)
HESSELS, Marco G.P., HESSELS-SCHLATTER, Christine. Vers une évaluation adéquate et une intervention cognitive ciblée auprès des élèves à besoins éducatifs particuliers. In: Hessels, M.G.P. & Hessels-Schlatter, C. (Ed.). Evaluation et intervention auprès d'élèves en difficultés. Bern : Peter Lang, 2010. p. 1-4. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:14439

328 hits

1 download

Update

Deposited on : 2011-02-15

Export document
Format :
Citation style :