UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:14439  next document
add to browser collection
Title

Vers une évaluation adéquate et une intervention cognitive ciblée auprès des élèves à besoins éducatifs particuliers

Authors
Published in Hessels, M.G.P. & Hessels-Schlatter, C. Evaluation et intervention auprès d'élèves en difficultés. Bern: Peter Lang. 2010, p. 1-4
Abstract Le chapitre donne une introduction à la problématique de l'évaluation et intervention auprès d'élèves en difficultés.
Keywords EvaluationInterventionDifficultés d'apprentissageDéficience intellectuelle
Stable URL https://archive-ouverte.unige.ch/unige:14439
Full text
Book chapter (59 Kb) - private document Private access
Identifiers
ISBN: 978-3-03911-747-5
Structures
Research group MEtacognition, Dynamic Assessment, Socio-adaptative competences and Inclusion (MEDASI)

313 hits

1 download

Update

Deposited on : 2011-02-15

Export document
Format :
Citation style :