Perceptions of Clinical Supervision in Ambulatory Settings: Do Supervisee and Supervisors See Eye to Eye?
Published inCreative Education, vol. 11, no. 3, p. 297-306
Publication date2020
Abstract
Keywords
- Clinical Supervision
- Self-Assessment
- Maastricht Clinical Teaching
- Questionnaire
- Linear Mixed Models Approach
- Cognitive Apprenticeship
- Primary Care
- Faculty Development
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Citation (ISO format)
AUDETAT VOIROL, Marie-Claude et al. Perceptions of Clinical Supervision in Ambulatory Settings: Do Supervisee and Supervisors See Eye to Eye? In: Creative Education, 2020, vol. 11, n° 3, p. 297–306. doi: 10.4236/ce.2020.113023
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
- PID : unige:134721
- DOI : 10.4236/ce.2020.113023
Additional URL for this publicationhttps://www.scirp.org/journal/doi.aspx?doi=10.4236/ce.2020.113023
Journal ISSN2151-4755