fr
Article scientifique
Accès libre
Anglais

Social dynamics in judgment and performance in academic settings

Publié dansEuropean Journal of Psychology of Education, vol. 24, no. 2, p. 125-128
Collection
  • Open Access - Licence nationale Springer
Date de publication2009
Citation (format ISO)
BUCHS, Céline et al. Social dynamics in judgment and performance in academic settings. In: European Journal of Psychology of Education, 2009, vol. 24, n° 2, p. 125–128. doi: 10.1007/BF03173005
Fichiers principaux (1)
Article (Published version)
Identifiants
ISSN du journal0256-2928
301vues
180téléchargements

Informations techniques

Création19.07.2019 11:32:00
Première validation19.07.2019 11:32:00
Heure de mise à jour15.03.2023 17:47:55
Changement de statut15.03.2023 17:47:55
Dernière indexation12.02.2024 13:03:25
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack