Interventions for undergraduate and postgraduate medical learners with academic difficulties: A BEME systematic review: BEME guide no. 56
Published inMedical Teacher, p. 1-21
Publication date2019
Abstract
Affiliation
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Citation (ISO format)
LACASSE, Miriam et al. Interventions for undergraduate and postgraduate medical learners with academic difficulties: A BEME systematic review: BEME guide no. 56. In: Medical Teacher, 2019, p. 1–21. doi: 10.1080/0142159X.2019.1596239
Main files (1)
Article (Published version)

Identifiers
- PID : unige:118012
- DOI : 10.1080/0142159X.2019.1596239
- PMID : 31081426
ISSN of the journal0142-159X