fr
Article scientifique
Accès libre
Français

Situated trajectories of learning in vocational training interactions

Publié dansEuropean Journal of Psychology of Education, vol. 23, no. 2, p. 213-233
Collection
  • Open Access - Licence nationale Springer
Date de publication2008
Groupe de recherche
Citation (format ISO)
DE SAINT-GEORGES, Ingrid, FILLIETTAZ, Laurent. Situated trajectories of learning in vocational training interactions. In: European Journal of Psychology of Education, 2008, vol. 23, n° 2, p. 213–233. doi: 10.1007/BF03172746
Fichiers principaux (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiants
604vues
199téléchargements

Informations techniques

Création28/07/2010 14:37:00
Première validation28/07/2010 14:37:00
Heure de mise à jour14/03/2023 15:55:41
Changement de statut14/03/2023 15:55:41
Dernière indexation15/01/2024 20:59:03
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack