en
Scientific article
Editorial
Open access
French

L'hétérogénéité: des approches différenciées pour appréhender un phénomène complexe

Published inSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, vol. 35, no. 1, p. 5-12
Publication date2013
Citation (ISO format)
PELGRIMS, Greta, BUHOLZER, Alois. L’hétérogénéité: des approches différenciées pour appréhender un phénomène complexe. In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 2013, vol. 35, n° 1, p. 5–12.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:92289
ISSN of the journal1424-3946
409views
577downloads

Technical informations

Creation02/14/2017 1:18:00 PM
First validation02/14/2017 1:18:00 PM
Update time03/15/2023 1:25:27 AM
Status update03/15/2023 1:25:27 AM
Last indexation01/16/2024 11:23:55 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack