en
Scientific article
Open access
French

L'évaluation formative des apprentissages des élèves : entre innovations, échecs et possibles renouveaux par des recherches participatives

Published inQuestions vives, no. 23
Publication date2015
Keywords
  • Evaluation formative
  • Recherche participative
Citation (ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. L’évaluation formative des apprentissages des élèves : entre innovations, échecs et possibles renouveaux par des recherches participatives. In: Questions vives, 2015, n° 23. doi: 10.4000/questionsvives.1692
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
ISSN of the journal1635-4079
650views
1006downloads

Technical informations

Creation02/18/2016 9:24:00 AM
First validation02/18/2016 9:24:00 AM
Update time03/15/2023 12:09:32 AM
Status update03/15/2023 12:09:32 AM
Last indexation01/16/2024 8:17:20 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack