en
Professional article
French

Comprendre pour agir au mieux: à propos de la scolarisation des élèves en difficulté à l'école primaire

Published inPédagogie spécialisée, no. 2, p. 6-14
Publication date2006
Affiliation Not a UNIGE publication
Citation (ISO format)
CATTAFI, Filippo, EMERY, Roland Albert. Comprendre pour agir au mieux: à propos de la scolarisation des élèves en difficulté à l’école primaire. In: Pédagogie spécialisée, 2006, n° 2, p. 6–14.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelRestricted
Identifiers
  • PID : unige:76626
ISSN of the journal1420-1534
456views
12downloads

Technical informations

Creation07/08/2015 3:36:00 PM
First validation07/08/2015 3:36:00 PM
Update time03/14/2023 11:45:56 PM
Status update03/14/2023 11:45:56 PM
Last indexation01/16/2024 7:19:20 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack