en
Scientific article
Open access
French

Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique

Published inBulletin de psychologie, vol. 56, no. 466, p. 556-571
Publication date2003
Keywords
  • Didactique comparée
  • Méthode clinique
  • Didactique des mathématiques
Citation (ISO format)
LEUTENEGGER, Francia. Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique. In: Bulletin de psychologie, 2003, vol. 56, n° 466, p. 556–571.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:45049
ISSN of the journal0007-4403
673views
719downloads

Technical informations

Creation01/08/2015 4:58:00 PM
First validation01/08/2015 4:58:00 PM
Update time03/14/2023 10:39:23 PM
Status update03/14/2023 10:39:23 PM
Last indexation01/16/2024 3:47:46 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack