Scientific article
OA Policy
French

Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique

Published inBulletin de psychologie, vol. 56, no. 466, p. 556-571
Publication date2003
Keywords
  • Didactique comparée
  • Méthode clinique
  • Didactique des mathématiques
Citation (ISO format)
LEUTENEGGER, Francia. Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique. In: Bulletin de psychologie, 2003, vol. 56, n° 466, p. 556–571.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:45049
Journal ISSN0007-4403
754views
786downloads

Technical informations

Creation01/08/2015 4:58:00 PM
First validation01/08/2015 4:58:00 PM
Update time03/14/2023 10:39:23 PM
Status update03/14/2023 10:39:23 PM
Last indexation10/30/2024 10:08:55 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack