Scientific article
OA Policy
French

Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique

Published inBulletin de psychologie, vol. 56, no. 466, p. 556-571
Publication date2003
Keywords
  • Didactique comparée
  • Méthode clinique
  • Didactique des mathématiques
Citation (ISO format)
LEUTENEGGER, Francia. Etude des interactions didactiques en classe de mathématiques : un prototype méthodologique. In: Bulletin de psychologie, 2003, vol. 56, n° 466, p. 556–571.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:45049
ISSN of the journal0007-4403
693views
739downloads

Technical informations

Creation08/01/2015 16:58:00
First validation08/01/2015 16:58:00
Update time14/03/2023 22:39:23
Status update14/03/2023 22:39:23
Last indexation04/10/2024 02:36:37
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack