Implication durable à l'égard du shopping et attitudes à l'égard de l'achat en ligne : un modèle exploratoire = Enduring involvement with shopping and attitudes towards on-line shopping : an exploratory model
ContributorsBergadaà, Michelle; Dampérat, Maud; Coraux, Grégory
Published in7th International Congress Marketing Trends, Editors Università Ca' Foscari. Dipartimento di Economia e Direzione Aziendale, p. 1-23
Presented at Venice (Italy), 17-19 january 2008
PublisherVenezia : Università Ca' Foscari
Publication date2008
NoteUne partie du document est en anglais
Affiliation
Citation (ISO format)
BERGADAÀ, Michelle, DAMPÉRAT, Maud, CORAUX, Grégory. Implication durable à l’égard du shopping et attitudes à l’égard de l’achat en ligne : un modèle exploratoire = Enduring involvement with shopping and attitudes towards on-line shopping : an exploratory model. In: 7th International Congress Marketing Trends. Venice (Italy). Venezia : Università Ca” Foscari, 2008. p. 1–23.
Main files (1)
Proceedings chapter (Published version)
Identifiers
- PID : unige:42051
ISBN9782953281101