UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:37731  next document
add to browser collection
Title

Les sciences de l'éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type?

Author
Published in R. Hofstetter kai B. Schneuwly (ed.), Sciences de l'Education: configurations et reconfigurations. Bruxelles: De Boeck. 1998, p. 205-226
Collection Raisons éducatives
Keywords EpistémologieConstruction de la connaissanceFormation des adultes
Full text
This document has no fulltext available yet, but you can contact its author by using the form below.
Structures
Research group Approches compréhensives des représentations et de l'action (ACRA)
Citation
(ISO format)
SCHURMANS, Marie-Noëlle. Les sciences de l'éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type?. In: R. Hofstetter kai B. Schneuwly (ed.), Sciences de l'Education: configurations et reconfigurations. Bruxelles : De Boeck, 1998. p. 205-226. (Raisons éducatives) https://archive-ouverte.unige.ch/unige:37731

211 hits

0 download

Update

Deposited on : 2014-06-12

Export document
Format :
Citation style :