en
Book chapter
French

Les sciences de l'éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type?

PublisherBruxelles : De Boeck
Collection
  • Raisons éducatives
Publication date1998
Keywords
  • Epistémologie
  • Construction de la connaissance
  • Formation des adultes
Citation (ISO format)
SCHURMANS, Marie-Noëlle. Les sciences de l’éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type? In: R. Hofstetter kai B. Schneuwly (ed.), Sciences de l’Education: configurations et reconfigurations. Bruxelles : De Boeck, 1998. p. 205–226. (Raisons éducatives)
Identifiers
  • PID : unige:37731
489views
0downloads

Technical informations

Creation06/12/2014 12:56:02 PM
First validation06/12/2014 12:56:02 PM
Update time03/14/2023 9:20:41 PM
Status update03/14/2023 9:20:41 PM
Last indexation01/16/2024 11:01:14 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack