en
Proceedings chapter
Open access
French

Quelles séquences didactiques pour l'enseignement bilingue ?

PublisherMende : Publications de l'ADOC
Publication date2004
Keywords
  • Didactique des langues secondes
  • Moyens d'enseignement des langues
  • Acquisition du langage
Citation (ISO format)
BRONCKART, Jean-Paul. Quelles séquences didactiques pour l’enseignement bilingue ? In: Actes du colloque Didactique des langues régionales : de l’initiation au bilinguisme. Mende : Publications de l’ADOC, 2004. p. 59–80.
Main files (1)
Proceedings chapter (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:37516
534views
144downloads

Technical informations

Creation06/12/2014 12:55:37 PM
First validation06/12/2014 12:55:37 PM
Update time03/14/2023 9:19:38 PM
Status update03/14/2023 9:19:38 PM
Last indexation01/16/2024 10:56:53 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack