en
Scientific article
Book review
Open access
French

[Compte rendu de :] Agir ensemble : l'action didactique conjointe du professeur et des élèves / Sensevy G. & Mercier A. (dir.)

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inRevue française de pédagogie, no. 160, p. 174-177
Publication date2007
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. [Compte rendu de :] Agir ensemble : l’action didactique conjointe du professeur et des élèves / Sensevy G. & Mercier A. (dir.). In: Revue française de pédagogie, 2007, n° 160, p. 174–177.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:36414
ISSN of the journal0556-7807
542views
892downloads

Technical informations

Creation02/06/2014 12:54:00 PM
First validation02/06/2014 12:54:00 PM
Update time03/14/2023 9:12:12 PM
Status update03/14/2023 9:12:12 PM
Last indexation05/02/2024 3:10:20 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack