Scientific article
OA Policy
French

Narration et description scolaires. Pourquoi sont-elles si importantes pour l'enseignement de la composition ?

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inBildungsforschung und Bildungspraxis, vol. 8, no. 1, p. 89-120
Publication date1986
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. Narration et description scolaires. Pourquoi sont-elles si importantes pour l’enseignement de la composition ? In: Bildungsforschung und Bildungspraxis, 1986, vol. 8, n° 1, p. 89–120.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:36298
Journal ISSN0252-9955
489views
175downloads

Technical informations

Creation06/02/2014 11:06:00
First validation06/02/2014 11:06:00
Update time14/03/2023 21:11:30
Status update14/03/2023 21:11:30
Last indexation30/10/2024 17:05:55
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack