en
Scientific article
Open access
French

Narration et description scolaires. Pourquoi sont-elles si importantes pour l'enseignement de la composition ?

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inBildungsforschung und Bildungspraxis, vol. 8, no. 1, p. 89-120
Publication date1986
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. Narration et description scolaires. Pourquoi sont-elles si importantes pour l’enseignement de la composition ? In: Bildungsforschung und Bildungspraxis, 1986, vol. 8, n° 1, p. 89–120.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:36298
ISSN of the journal0252-9955
474views
172downloads

Technical informations

Creation02/06/2014 11:06:00 AM
First validation02/06/2014 11:06:00 AM
Update time03/14/2023 9:11:30 PM
Status update03/14/2023 9:11:30 PM
Last indexation01/16/2024 9:54:33 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack