en
Professional article
Open access
French

Subvertir les évidences. Le questionnement pédagogique: inquisition ou libération ?

ContributorsMaulini, Olivierorcid
Published inCahiers pédagogiques, no. 386, p. 20-21
Publication date2000
Citation (ISO format)
MAULINI, Olivier. Subvertir les évidences. Le questionnement pédagogique: inquisition ou libération ? In: Cahiers pédagogiques, 2000, n° 386, p. 20–21.
Main files (1)
Article (Accepted version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:35609
ISSN of the journal0008-042X
441views
269downloads

Technical informations

Creation03/22/2014 5:52:00 PM
First validation03/22/2014 5:52:00 PM
Update time03/14/2023 9:07:12 PM
Status update03/14/2023 9:07:11 PM
Last indexation05/02/2024 3:04:03 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack