en
Scientific article
Open access
French

L'écriture et son apprentissage: le point de vue de la didactique. Éléments de synthèse

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inPratiques, no. 115/116, p. 237-246
Publication date2002
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. L’écriture et son apprentissage: le point de vue de la didactique. Éléments de synthèse. In: Pratiques, 2002, n° 115/116, p. 237–246.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:34221
ISSN of the journal0338-2389
583views
103downloads

Technical informations

Creation01/16/2014 3:40:00 PM
First validation01/16/2014 3:40:00 PM
Update time03/14/2023 8:57:58 PM
Status update03/14/2023 8:57:58 PM
Last indexation05/02/2024 1:51:19 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack