en
Scientific article
Open access
French

La psychologie appliquée à l'enseignement du français: l'exemple de Claparède

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inHistoire épistémologie langage, vol. 17, no. 1, p. 143-161
Publication date1995
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. La psychologie appliquée à l’enseignement du français: l’exemple de Claparède. In: Histoire épistémologie langage, 1995, vol. 17, n° 1, p. 143–161.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:34092
ISSN of the journal0750-8069
553views
293downloads

Technical informations

Creation01/09/2014 10:54:00 AM
First validation01/09/2014 10:54:00 AM
Update time03/14/2023 8:57:24 PM
Status update03/14/2023 8:57:24 PM
Last indexation05/02/2024 1:49:56 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack