UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:33510  next document
add to browser collection
Title

L'autonomie professionnelle des enseignants : une condition de la prise en charge des élèves en difficulté ?

Author
Published in Talbot, L. Pratiques d'enseignement et difficultés d'apprentissage. Ramonville Saint-Agne: Erès. 2005, p. 117-127
Collection Connaissances de l'éducation
Identifiers
ISBN: 2-7492-0387-2
Full text
Book chapter (Published version) (1.4 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Laboratoire - Innovation - Formation - Education (LIFE)
Citation
(ISO format)
CAPITANESCU BENETTI, Andreea. L'autonomie professionnelle des enseignants : une condition de la prise en charge des élèves en difficulté ?. In: Talbot, L. (Ed.). Pratiques d'enseignement et difficultés d'apprentissage. Ramonville Saint-Agne : Erès, 2005. p. 117-127. (Connaissances de l'éducation) https://archive-ouverte.unige.ch/unige:33510

218 hits

3 downloads

Update

Deposited on : 2014-01-21

Export document
Format :
Citation style :