fr
Article scientifique
Accès libre
Anglais

Contradiction and Development: Vygotsky and Paedology

Contributeurs/tricesSchneuwly, Bernardorcid
Publié dansEuropean journal of psychology of education, vol. 9, no. 4, p. 281-291
Date de publication1994
Citation (format ISO)
SCHNEUWLY, Bernard. Contradiction and Development: Vygotsky and Paedology. In: European journal of psychology of education, 1994, vol. 9, n° 4, p. 281–291. doi: 10.1007/bf03172901
Fichiers principaux (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiants
ISSN du journal0256-2928
525vues
271téléchargements

Informations techniques

Création21/11/2013 09:58:00
Première validation21/11/2013 09:58:00
Heure de mise à jour14/03/2023 20:46:06
Changement de statut14/03/2023 20:46:06
Dernière indexation16/01/2024 08:38:55
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack