UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:31277  next document
add to browser collection
Title

Fachdidaktik als empirische Wissenschaft illustriert durch Ausschnitte aus einer Forschung über Schreibunterricht

Author
Published in P. Bühler, T. Bühler & F. Osterwalder. Grenzen der Didaktik. Bern: Haupt. 2010, p. 21-32
Collection Prisma; 15
Identifiers
ISBN: 978-3-258-07618-8
Full text
Book chapter (Published version) (710 Kb) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Didactique des langues et formation des enseignants : analyse du français enseigné (GRAFE)
Citation
(ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. Fachdidaktik als empirische Wissenschaft illustriert durch Ausschnitte aus einer Forschung über Schreibunterricht. In: P. Bühler, T. Bühler & F. Osterwalder (Ed.). Grenzen der Didaktik. Bern : Haupt, 2010. p. 21-32. (Prisma; 15) https://archive-ouverte.unige.ch/unige:31277

178 hits

0 download

Update

Deposited on : 2013-11-22

Export document
Format :
Citation style :