en
Scientific article
Open access
German

Didaktik: Aufbau eines disziplinären Feldes. Eine frankofone Perspektive

ContributorsSchneuwly, Bernardorcid
Published inBeiträge zur Lehrerbildung, vol. 31, no. 1, p. 18-30
Publication date2013
Citation (ISO format)
SCHNEUWLY, Bernard. Didaktik: Aufbau eines disziplinären Feldes. Eine frankofone Perspektive. In: Beiträge zur Lehrerbildung, 2013, vol. 31, n° 1, p. 18–30.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:31236
ISSN of the journal0259-353X
458views
34downloads

Technical informations

Creation11/08/2013 3:02:00 PM
First validation11/08/2013 3:02:00 PM
Update time03/14/2023 8:37:45 PM
Status update03/14/2023 8:37:45 PM
Last indexation01/16/2024 8:12:30 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack