en
Book chapter
Open access
French

Quand La Fontaine s'invite en classe: enjeux didactiques des supports d'enseignement

Published inLes patrimoines littéraires à l'école. Usages et enjeux, Editors Ahr, S. & Denizot, N., p. 157-176
PublisherNamur : Presses universitaires de Namur
Collection
  • Diptyque; 26
Publication date2013
Funding
  • Swiss National Science Foundation - 100013-129797/1
Citation (ISO format)
AEBY DAGHE, Sandrine, ERARD, Serge. Quand La Fontaine s’invite en classe: enjeux didactiques des supports d’enseignement. In: Les patrimoines littéraires à l’école. Usages et enjeux. Namur : Presses universitaires de Namur, 2013. p. 157–176. (Diptyque)
Main files (1)
Book chapter (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:29891
ISBN978-2-87037-784-0
568views
180downloads

Technical informations

Creation09/23/2013 1:43:00 PM
First validation09/23/2013 1:43:00 PM
Update time03/14/2023 8:26:25 PM
Status update03/14/2023 8:26:24 PM
Last indexation05/02/2024 1:20:58 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack