Scientific article
French

L'évaluation formative des apprentissages des élèves : enjeux des temporalités et de la différenciation pédagogique

Published inEduc recherche, no. 3, p. 42-46
Publication date2012
Keywords
  • Régulation
  • Evaluation
  • Evaluation formative
  • Différenciation des apprentissages
Citation (ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. L’évaluation formative des apprentissages des élèves : enjeux des temporalités et de la différenciation pédagogique. In: Educ recherche, 2012, n° 3, p. 42–46.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPrivate
Identifiers
  • PID : unige:24233
589views
3downloads

Technical informations

Creation27/11/2012 13:39:00
First validation27/11/2012 13:39:00
Update time14/03/2023 17:45:55
Status update14/03/2023 17:45:55
Last indexation04/10/2024 09:35:05
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack