en
Scientific article
Open access
French

L’archi-élève à l’épreuve de l’album de littérature jeunesse. Premières considérations contrastées sur la variation de l’instrument de l’enseignant

Published inDidactiques & Disciplines, vol. 1, no. 2, p. 176-184
Publication date2023-07-01
Citation (ISO format)
CAPT, Vincent, PONT, Clémence Marie Charlotte, RONVEAUX, Christophe. L’archi-élève à l’épreuve de l’album de littérature jeunesse. Premières considérations contrastées sur la variation de l’instrument de l’enseignant. In: Didactiques & Disciplines, 2023, vol. 1, n° 2, p. 176–184. doi: 10.34874/PRSM.dd-vol1iss2.41224
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
ISSN of the journal2820-7386
18views
6downloads

Technical informations

Creation06/24/2024 8:53:25 AM
First validation06/24/2024 9:43:56 AM
Update time06/24/2024 9:43:56 AM
Status update06/24/2024 9:43:56 AM
Last indexation06/24/2024 9:44:16 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack