UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:17569  next document
add to browser collection
Title

Vers une conception renouvelée de l'évaluation

Author
Published in Regnard, F. & Mottier Lopez, L. Former à l'enseignement musical : pratiques et problématiques évaluatives. Paris: L'Harmattan. 2011, p. 249-260
Keywords EvaluationObjectifs d'apprentissageObjectivitéEvaluation dialogiqueApprentissage
Identifiers
ISBN: 978-2-296-56173-1
Full text
Book chapter (1.4 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Evaluation, régulation et différenciation des apprentissages (EReD)
Citation
(ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. Vers une conception renouvelée de l'évaluation. In: Regnard, F. & Mottier Lopez, L. (Ed.). Former à l'enseignement musical : pratiques et problématiques évaluatives. Paris : L'Harmattan, 2011. p. 249-260. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:17569

285 hits

11 downloads

Update

Deposited on : 2011-11-28

Export document
Format :
Citation style :