en
Scientific article
Open access
French

Évolutions de la forme disciplinaire des sciences de la vie à enseigner en sixième depuis 1958 et inégalités d’apprentissage potentielles

Published inRDST, no. 21, p. 99-132
Publication date2020-11-19
Affiliation Not a UNIGE publication
Citation (ISO format)
VAN BREDERODE, Marion. Évolutions de la forme disciplinaire des sciences de la vie à enseigner en sixième depuis 1958 et inégalités d’apprentissage potentielles. In: RDST, 2020, n° 21, p. 99–132. doi: 10.4000/rdst.3053
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
ISSN of the journal2110-6460
25views
12downloads

Technical informations

Creation11/16/2023 11:05:43 AM
First validation11/17/2023 9:11:59 AM
Update time11/17/2023 9:11:59 AM
Status update11/17/2023 9:11:59 AM
Last indexation01/18/2024 1:33:14 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack