en
Journal issue
French

Introduction. L’expérience du handicap à l’école : entre représentations, principes et actions

Published inRevue internationale d'éducation Sèvres, no. 92, p. 47-57
Publication date2023-04-01
Citation (ISO format)
Introduction. L’expérience du handicap à l’école : entre représentations, principes et actions. In: Revue internationale d’éducation Sèvres, 2023, n° 92, p. 47–57. doi: 10.4000/ries.13704
Main files (1)
Issue (Published version) - Introduction
accessLevelRestricted
Identifiers
ISSN of the journal1254-4590
15views
0downloads

Technical informations

Creation09/08/2023 11:46:21 AM
First validation09/29/2023 8:42:40 AM
Update time09/29/2023 8:42:40 AM
Status update09/29/2023 8:42:40 AM
Last indexation01/18/2024 1:00:47 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack