en
Scientific article
Open access
French

Interroger la pratique du portfolio en situation scolaire dans une perspective "située" de l'apprentissage

Published inMesure et évaluation en éducation, vol. 29, no. 2, p. 1-21
Publication date2006
Keywords
  • Portfolio
  • Perspective située
Citation (ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. Interroger la pratique du portfolio en situation scolaire dans une perspective ‘située’ de l’apprentissage. In: Mesure et évaluation en éducation, 2006, vol. 29, n° 2, p. 1–21.
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:17134
ISSN of the journal0823-3993
665views
741downloads

Technical informations

Creation10/03/2011 11:35:00 AM
First validation10/03/2011 11:35:00 AM
Update time03/14/2023 5:03:01 PM
Status update03/14/2023 5:03:01 PM
Last indexation08/28/2023 8:44:18 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack