UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:17125  next document
add to browser collection
Title

Les interactions de la régulation entre l'enseignant et ses élèves: expérience d'une recherche collaborative

Authors
Borloz, Sandra
Grimm, Katja
Gros, Bernadette
Herbert, Catherine
Methenitis, Jacqueline
Payot, Christine
Pot, Marina
show hidden authors show all authors [1 - 10]
Published in Lafortune, L.; Fréchette, S.; Sorin, N.; Doudin, P.-A.; Albanese, O. Approches affectives, métacognitives et cognitives de la compréhension. Québec: Presses de l'Université du Québec. 2010, p. 33-50
Keywords InteractionRégulation
Full text
Book chapter (1.2 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Evaluation, régulation et différenciation des apprentissages (EReD)
Citation
(ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie et al. Les interactions de la régulation entre l'enseignant et ses élèves: expérience d'une recherche collaborative. In: Lafortune, L.; Fréchette, S.; Sorin, N.; Doudin, P.-A.; Albanese, O. (Ed.). Approches affectives, métacognitives et cognitives de la compréhension. Québec : Presses de l'Université du Québec, 2010. p. 33-50. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:17125

323 hits

20 downloads

Update

Deposited on : 2011-10-05

Export document
Format :
Citation style :